Kas on mõtet autode plastosi remondi käigus taastada?

Paljud autoomanikud arvavad, et kui nad juba sattusid liiklusõnnetusse ja põrkeraud või mõni plastmassdetail sai kahjustada, tuleks see asendada uuega, sest kuumaõhupuhuriga tehtud remont ei anna eeldatavasti optimaalset tulemust. Selline arvamus on iseenesest põhjendatud. Plastosade remonti kuskil garaažis või isegi keskmise tasemega remonditöökojas tavalise kuumaõhupuhuriga on sageli võimatu teha kvaliteetselt, mis mõjutab nii detaili tugevust kui ka selle lõppvälimust. Hoopis teine asi on see, kui plastosi remonditakse professionaalsete seadmetega spetsiaalse väljaõppega tehniku poolt. Siis ei erine taastatud detail praktiliselt millegagi uuest, kuid see maksab mitu korda vähem. Plastosade remonditööd maksavad keskmiselt 50-200 eurot, samas kui uued osad maksavad mõnikord tuhandeid.

Meie autoteenindus soetas hiljuti kallid seadmed autode plastosade (nii ABS, BP kui ka muud tüüpi plastide, mida saab keevitada ja töödelda) professionaalseks remondiks. Lisaks palkasime oma tiimi ja saatsime professionaalsele koolitusele spetsialistid, kes neid seadmeid kasutavad. Selle tulemusena saame nüüd pakkuda nii eraisikutele kui ka teeninduskeskustele professionaalset plastdetailide taastamise teenust.

Mida tähendab professionaalne autoplastide taastamine?

  • Pakume täielikku taastamisteenust, alates detaili eemaldamisest kahjustatud sõidukilt kuni selle uuesti paigaldamiseni.
  • Originaalosa taastatakse täielikult. Mõnikord on see ainus võimalus remondiks, sest mõnda detaili ei ole enam võimalik tellida või on need nii kallid, et lihtsam on sõiduk maha kanda, kui maksta uue osa eest rohkem, kui see kokku väärt on*.
  • Professionaalsete seadmete abil liidetakse osad nii täpselt ja püsivalt kokku (ükski tavaline kuumaõhupuhur ei anna sellist keevitussügavust), et need ei erine oma omadustelt absoluutselt uutest, mis tähendab, et nende edasine töötlemine, sealhulgas värvimine ja paigaldamine saab toimuda võimalikult tehasesarnaselt.
  • Plastosade taastamine nende asendamise asemel vähendab oluliselt süsinikujalajälge.
  • Autoosade importimisel jäävad jäätmed meie riiki, kuid originaalosade taastamise korral kohapeal ei teki üldse liigseid jäätmeid. Isegi suured autotootjad ja margiesindused, kes on sunnitud tegutsema uues „rohelises“ reaalsuses, otsustavad üha enam põrkeraua väljavahetamise asemel hoopis selle taastamise kasuks.
  • Igale uute seadmetega parandatud plastosale antakse kaheaastane garantii.

Pikka aega päikese käes olnud plastosi ei saa tavaliselt taastada, sest päike muudab plastmassi keemilist koostist. See tähendab, et plastist haagiste ja haagiselamute remondi võimalus on ebatõenäoline.

Kas kõiki plastmasse saab remontida? Kahjuks mitte, aga väga paljusid saab. Igal juhul saab klient, kes meiega ühendust võtab, täieliku ülevaate sellest, mida saab avariilise osaga teha. Lihtsalt saatke meile e-kiri aadressil hooldus(@)revalgroup.ee koos pildiga kahjustatud osast ja kahjustuse sõnalise kirjeldusega. Ka töökojad, kus sellist tehnikat veel ei ole, saavad meie poole pöördudes täielikku infot ja abi remonditöödel.

KUULA | “Istmesoojenduse” erisaade: remondiõuduste vältimisest musta numbrini – kuidas leida kvaliteetne remondikoht?

Rohkem postitusi

Broneeri aeg

Sisesta oma sõiduki andmed ja teeme personaalse pakkumise 24H jooksul