Üsna sageli küsivad kliendid enne avariilise auto meile remonti andmist või kahjukalkulatsiooni koostamiseks autoteeninduse valimist, kui kaua remondiks aega kulub ja kas asju saaks ajada kiiremini.
Aja, mis kulub vastuvõtmise hetkest töösse andmiseni, võib jagada kolme etappi:
– Kalkulatsiooni koostamise aeg. Kindlustusseltsile saadetava kalkulatsiooni koostamine eeldab eelnevalt päringute tegemist varuosade saadavuse ja maksumuse kohta. Kõigi automarkidega tegelevates autoremonditöökodades võtab kalkulatsiooni koostamine rohkem aega. Meie töökojas koostatakse kulude kalkulatsioon keskmiselt 24–72 tunni jooksul.
– Kindlustusjuhtumi uurimiseks kuluv aeg. See on ajavahemik hetkest, mil kindlustusselts saab kätte kõik materjalid (sealhulgas kalkulatsiooni) kuni hetkeni, mil kindlustusandja teeb otsuse kahju hüvitamise kohta. See võtab tavaliselt aega kuni 30 päeva. Remonditöökoda ei saa seda protsessi kuidagi mõjutada. Kui klient soovib, võib ta otse kindlustusseltsiga ühendust võtta ja protsessi kiirendada.
– Varuosade tellimine pärast kindlustusfirmalt garantiikirja saamist. Varuosade tarneaeg sõltub nende spetsiifikast, auto margist ning sellest, kui kaugel varuosa Eestist asub. Tavaliselt on tarneaeg kolm kuni 14 tööpäeva – just tööpäeva, mitte kalendripäeva.
Niipea kui varuosad on kohal, pakume omanikule võimalust masin remonti anda. Lihtsamat remonti pakume tavaliselt kohe, keerukat sõltuvalt tehniku kvalifikatsioonist ja vajalikest remondiseadmetest.
Väikese või keskmise keerukusega remont võtab tavaliselt aega 3 kuni 5 tööpäeva, keeruline remont võtab aega umbes 14 tööpäeva.
Mõnikord leitakse remondi ajal varjatud kahjustusi. Kui masin on lahti võetud, võib ilmneda täiendavaid kahjustusi. Sellisel juhul peame tegema kindlustusseltsile täiendava pakkumise, mille nad vaatavad läbi 2-3 tööpäeva jooksul. Kui selgub, et peame tellima täiendavaid varuosi, korratakse ülalmainitud tarneprotseduuri (kolm kuni 14 tööpäeva).
Remonditöökoja huvides on teha tööd kvaliteetselt ja väljastada kindlustusseltsile tehtud töö eest arve võimalikult kiiresti. Meil ei ole mingit huvi tööga venitada ja klienti pikalt ootama panna!
Reval Groupi autoteeninduses on tähtajad lühikesed ja igas etapis teeme kõik endast oleneva, et need ei pikeneks.
Klientide mugavuse huvides oleme juurutanud spetsiaalse elektroonilise jälgimissüsteemi, mis võimaldab spetsiaalse remondiprotsessi serveri lingi kaudu jälgida remonditööde iga etappi. Selle lingi saate SMS-i teel, mis tuletab teile meelde remondibroneeringu algusaega.