Tänu Reval Grupi poolt kasutatavatele kaasaegsetele elektroonilistele süsteemidele on meie autoteeninduse kliendid kursis autoremondi iga etapiga, mis kiirendab oluliselt autoremonditöökojaga suhtlemise protsessi ja muudab seda ratsionaalsemaks.
Pärast õnnetust peab klient tavaliselt läbima kolm olulist etappi, mis võtavad palju aega. Esiteks, liiklusõnnetuse dokumentatsiooni koostamine ja tekitatud kahjude hindamine. Teiseks, auto transportimine remonditöökotta ja kolmandaks, auto kättesaamine pärast remonti.
Reval Group abistab klienti igas etapis! Et protsess kulgeks kiiresti ja takistusteta, saab klient ise palju ära teha. Esiteks on vaja esitada kahjuteade vastavale kindlustusseltsile. Kõik vajalikud lingid on meie lehel olemas. Teiseks saab klient kalkulatsiooni koostamise protsessi oluliselt lihtsustada, broneerides auto ülevaatuse aja elektroonilise süsteemi CabPlan kaudu – laadides sinna eelnevalt andmed, märkides ära kindlustusseltsi ja esitades vajalikud fotod. Kui kahju on vähene ja üheselt tõlgendatav, vaatame fotosid ja teeme arvutuse distantsilt, ilma et peaksite autot ette näitama. Teavitame teid sellest kindlasti telefoni teel. Kui te pole kõnet saanud, siis tulge meile oma autot autoteenindusse näitama tööpäeviti vahemikus 9.00-18.00. Juhul, kui autoga ei saa liikuda, saadab autoteenindus järgi puksiiri. Ja see kõik on kliendile tasuta!
Samuti võite jätta kommentaari selle kohta, kas soovite ise teenindusse tulla või soovite, et autoremonditöökoja esindaja tuleks teie juurde. Tallinna piires püüame seda teha paari tööpäeva jooksul.
Pärast kindlustusseltsilt garantiikirja saamist võtab meie autoteenindus kliendiga ühendust ja broneerib aja auto remondiks. Kui on vaja varuosi tellida, teavitatakse klienti garantiikirja kättesaamisest ja varuosad tellitakse. Kui nood saabuvad, alustab autoteenindus viivitamatult remonti. Reeglina leiame remondiks aja lähinädalatel.
Reval Group pakub kliendile võimalust Tallinna piires tulla autole pärast remonti järele või jätta auto remonti Tallink Takso või Takso1224 taksoteenust kasutades, seda samuti autoteeninduse kulul. Remondi ajaks saab klient soovi korral rendifirmalt ka asendusauto, mis tuuakse otse autoteeninduse juurde ja mille saab tagastada samasse kohta. Palume klientidel selgitada olemasolevaid võimalusi asendussõiduki kulude katmiseks!
Tänu meil kasutatavatele elektroonilistele süsteemidele (Cabas ja CabPlan) saab klient kogu remondiprotsessi reaalajas jälgida veebilingi kaudu, mis saadetakse talle SMS-iga. Tavaliselt jagatakse remont 7-8 etapiks ja iga etapi lõppedes on remondi edenemine lingi kaudu nähtav. Pärast kõigi remonditööde lõpetamist saadab süsteem kliendi numbrile SMS-i, mis annab talle teada, et sõiduk on valmis. Reval Groupi andmebaasis hoitakse fotosid kahjustustest 10 aastat ja klient saab neid igal ajal taotleda.
Kõigile autoteeninduses tehtud töödele kehtib kaheaastane garantii; komponentidele ja varuosadele kehtib garantii sõltuvalt tootjapoolsetest tingimustest, kuid mitte vähem kui kuus kuud.
Reval Group viib kogu protsessi kliendi suhtes läbi kiiresti ja individuaalselt: koostatakse dokumendid, kontrollitakse kahjustusi, teostatakse kvaliteetne remont, antakse professionaalset nõu, pakutakse lisateenuseid, näiteks tasuta taksoteenus või asendusauto.
Kogu protsess on kliendi jaoks kiire, kvaliteetne, läbipaistev ja mis kõige tähtsam – tõhus ja mugav!