Kahjukäsitlus

Sattudes liiklusavarisse või ootamatu loodusjõud võib esimesel pilgul tekitada palju segadust.

Kui soovite võita aega, siis tasub pöörduda kahjust teatamiseks ja kahju suuruse selgitamiseks Reval Groupi poole. Meie juures saate esitada kirjaliku kahjuteate, vajalikud dokumendid ja sõiduki ülevaatuseks. Teeme protsessi Teie jaoks kiireks ja mugavaks.

Ankeedid ja dokumendid

Kahjukäsitluse korral, on oluline täita võimalikult täpselt ankeedid ja dokumendid, mis esitatakse töökojale ning kindlustusseltsile. Täpsemat informatsiooni vajamineva kohta leiate siit.

Sõidukite liiklus ja kasko kahjude hindamise buss

Eesmärk

  • Kliendi elu lihtsustada, kui tema sõidukiga on juhtunud avarii või muu kahjustamine.
  • Vähendada teenindus järjekordi ja kiirem info liikumine kliendi ja
    kindlustusseltsi vahel.
  • Kliendi kahju hindamine, dokumenteerimine kliendile sobivas kohas ( kodus, parklas jne )
  • Tallinnas, Harjumaal.
  • Kliendi aja kulu kokkuhoid.

Miks ?

  • Kliendi elustiil on väga kiire, et raisata aega auto ettenäitamisele mingis
    töökojas.
  • Klient ei saa päeval töökohast lahkuda, et tegeleda isiklike asjadega
  • Kliendi auto ei ole tehniliselt liikuv.
  • Klient on sunnitud riigist lahkuma, kuid sõiduki kahju vajab käsitlemist

Buss on varustatud mobiilse tel numbriga, kus lepitakse kliendiga kokku aeg, millal ja kus tema sõiduki kahju ülevaatamist teostatakse.

Buss on varustatud interaktiivse töökohaga, kus on võimalik täita avaldusi, skaneerida dokumente, pildistada objekti, sisestada andmed kalkulatsiooni tegemiseks programmi Kabas ja edastada info kindlustusseltsile läbi meili.

Antud teenusega koos näeme võimalust korraldada sõiduki esmast transporti remonti teostavasse töökotta ja erivajadusel ka remonditud sõiduki tagastamist kliendile

Reval Group OÜ tahab tõsta klienditeeninduse sõiduki kahjude käsitluse korral uuele tasemele!

© Reval Group 2017