Et vähendada logistilisi probleeme ja pakkuda klientidele lisamugavust, pakub meie autoteenindus võimalust tuua oma auto remonti ja tulla sellele järele Tallink Takso taksoteenust kasutades. Sõidukulud Tallinna piires maksame meie.
Teenuse eesmärk on võimaldada kliendil jõuda punktist A punkti B ilma vahepunkte külastamata. Kui auto antakse meile remondiks üle, väljastame kliendile spetsiaalsed maksevahendina kasutatavad kaardid. Sihtkohta saabumisel annab klient arve maksmiseks juhile sellise kaardi ja saab juhilt kviitungi. Kindlasti tuleb küsida kviitungit!
Kui auto on remondi läbinud ja klient otsustab sellele autoteenindusse järgi tulla, kutsub ta uuesti takso, esitab juhile kaardi, võtab teise kviitungi ja annab selle koos esimese kviitungiga meie kontorisse üle.
Tallink Takso kasuks otsustasime, lähtudes teenuste pakkumise usaldusväärsusest ja mugavusest ning selletõttu, et tegemist on ainsa ettevõttega turul, mis pakub võimalust kasutada ettemaksukaarte. Samuti on oluline, et ettevõte saaks pakkuda taksot ettetellimisel öisel ajal, kuna see on mugav nende klientide jaoks, kes jätavad enne puhkusele sõitmist auto meie juurde ning saavad siis kohe reisilt saabudes otse lennujaamast meie juurde sõita ja neile sobival ajal oma remonditud autole järele tulla.