Kuidas minimeerida isiklike kontaktide arvu liiklusõnnetuse vormistamisel koroonaviiruse ajal?
Koroonaviiruse levik pani mitmed Eesti elanikud mõtlema – kuidas viia teenindusvaldkonna esindajatega suhtlus miinimumi, samal ajal mitte loobudes vajalike teenuste saamisest. Autoremondiettevõtte Reval Group esindaja Andrei Gudim rääkis Tribuna.ee’le, kuidas saab seda teha kahju käsitlemisel avarii puhul kohustusliku liikluskindlustuse või kasko alusel.
– Mitmed autoomanikud teavad isiklikust mõrust kogemusest, et avarii korral tuleb kohapeal koostada mitte ainult liiklusõnnetuse akt, vaid ka joosta seejärel erinevate asutuste vahel kahju ja vajaliku autoremondi hinnangu vormistamiseks. Koroonaviiruse levimise valguses tahaks paljud autoomanikud tõenäoliselt minimeerida kontaktide arvu. Kas Te väidate, et see on võimalik?
– Kõik ei tea, et on absoluutselt reaalne teha seda ühe otsevisiidiga. Kõik kindlustusfirmad näevad ette võimaluse esitada kahju hüvitisavaldus elektroonilisel kujul nende kodulehtedel. Täpselt samamoodi on nüüd võimalik esitada internetis avaldus kahju hindamiseks ja kindlustusfirmale autoremondi hinnapakkumise esitamiseks. Meie firma arendas ammu selle protseduuri. Me kasutame „kontaktivaba“ teenidussüsteemi edukalt juba mitu aastat ning see töötab tõrgeteta. Kõik kliendid on rahul. Avalduse saab esitada saidil: https://revalgroup.ee/ Tuleb lihtsalt minna sinna, vajutada nupule „Aja registreerimine kahju hindamiseks“, täita seal lühike ankeet, laadida vigastuste foto, mis on tehtud oma telefoniga (ükskõik mis kvaliteediga – vajadusel teeb hindaja hiljem paremad fotod), märkida kommentaaris, et soovite teha kõike „kontaktivabalt“ ning oodata spetsialisti kohalesaabumist.
– Ehk pole vaja viia kahjustatud auto kahju hindamiseks autoremonditöökotta kohale?
– Selles seisnebki mugavus kliendile, kes ei soovi praegusel ajal liigseid kontakte, et auto ise võib asuda kus iganes ning klient võib istuda rahulikult kodus. Meie spetsialistid tulevad kohale ise, hindavad kahju, koostavad hinnapakkumuse kindlustusfirma jaoks ning seejärel toovad soovi korral auto puksiiriga autoteenindusse.
– Kas kõik see nõuab mingeid lisakulusid?
– See on autoomaniku jaoks täiesti tasuta, kõik kulud võtame enda kanda.
– Ehk klient võib suhelda teiega isiklikult kindlustuse ja remondi vormistamiseks vaid üks kord – kui annab auto remonti?
– Täpselt nii. Põhimõtteliselt saab ka kõik lepingud allkirjastada digitaalselt ning korraldada võtmete üleandmine isikliku osalemiseta.
– Aga sattudes avariisse on autoomanik igal juhul sunnitud sõitma remondi ajal ühistranspordiga ehk suhtlus potentsiaalsete ohuallikatega jätkub niikuinii?
– Inimesel on alati valik – vähendada suhtlust või mitte. Omalt poolt näeme remondi ajaks ette igale kliendile taskukohase hinnaga vahetusauto. Aga kui inimene otsustab sõita remonditud auto järele isiklikult, pakume talle selleks Tallink Takso kaudu tasuta takso tellimise võimalust.
– Aga mida teha, kui avariisse sattunud auto omanik ei ole arvutiasjus eriti pädev või vajab abi e-vormide täitmisel?
– Siis on kaks varianti – kirjutada meile e-kiri aadressile plekk@revalgroup.ee või lihtsalt helistada meile tööpäeval kl 9–18 telefonil 650 2807. Muide, nii ankeeti kodulehel kui ka e-kirja võib täita nii eesti kui ka vene keeles. Ning mõistagi teenindame telefonil samuti nii eesti kui ka vene keeles.
– Aitäh vestluse eest!